Alla flickors dröm

I helgen har jag skaffat vad alla flickor drömmer om: en Walk-in closet. och Lord vad jag har plockat, rensat provat hängt och vikt kläder. men finally färdig.

Jag har också hittat på att jag ska kasta ut min soffa och ställa dit en fåtölj istället. så på tisdag blire gengåvan på jakt efter en lampa och kanske en fåtölj. imorgon förhoppningsvis ikea för lite vita lakan. Jag har kommit på att det är mest cleant.. och just det:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LENNIBENNIE!



imorgon börjar tyskan, håll tummarna!

/M

Kommentarer
Postat av: Malla

ah mon dieu, jag maste lara mig tyska. lyssna noga pa lektionerna & tell me, for alla au pairer pratar tyska. ALLA. ciao! (eh, det var italienska va?)

2008-09-02 @ 01:35:19
URL: http://yesaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0