ännu en dagen efter

yes, igår fyllde jag år. tack alla för en underbar kväll! idag har jag och måns mest legat och chillat, spelat tp och käkat choklad. Sen åkte han tillbaka till göteborg igen, ses om 19 dagar darl!

jag hade lagt upp lite bilder från kvällen om jag hade hittat sladden till kameran, men unfourtunatly not så det får bli en annan gång.

precis innan jag ska logga ut kom jag och tänka på mina kommentarer, väldigt trevligt, oftast. idag var ett av de senare alternativen.
jag hade helt oprovocerat fått en kommentar som ifrågasatte min förmåga att vara "trogen" VA? Anonym såklart eftersom alla med en stark åsikt i det här landet är för veka för att stå för den. Onödigt, elakt och jävligt fegt.
skriv gärna ditt namn på nästa kommentar så kan vi ta ett snack öga mot öga istället.
Jag vill också påpeka att jag är 100% ärlig i mitt förhållande. jag är trygg, lycklig och står för allt jag gör.

signera nästa gång fegisar!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0