happy me

..ja då ska hon dränkas i en flaska champanie. happy me. hård, svår och sjutton år. that's me.

igår hade vi (jag, hanna, lennie, lina och karin) en fabulös kväll. (bilder kommer senare) start på Habibi underbar toalett! senare cosmo på sandgrundsbryggan. senare..pinsamt nog Tjärn där det var lika dött som, som.. äh jag kommer inet på något, jävligt lite folk iaf. vi drog in till stan igen och jag missade bussen (ofc) så jag ringde anna och det visade sig att hon befann sig bara minuter från mig, i Johans lägenhet så jag gick dit och drack te. jättetrevlig kväll tackar alla inblandade!

idag fick jag frukost och jordgubbstårta på sängen, mmm och krängde en del materiela ting: (av H,L,L&K igår) en Wreeisvik skiva, fikapresentkort på T, blommor och lite grejer från hte body shop. lovely! <3 imorse fick jag typ whitelinesblock, en telefon med headset och Calvin Klein undies. skitnajs!

ikväll äre grill my place så jag ska gå och baka. ta hand om er därute!

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många gånger har du varit otrogen egentligen?

ja, många vet det.

2008-08-23 @ 21:11:12
Postat av: nazila

grättisgrättisGRÄTTIS PÅ DIN B-DAY MATILDA:D:D:D

2008-08-24 @ 00:52:48
Postat av: nazila

eller oj,nu är det ju visst inte din födelsedag längre oj,men "grattis i efterskott"!! typ

2008-08-24 @ 00:55:09
Postat av: Anna N

ja, vi hade det gött där - även om jag och johan var lite halvdöa. sorry för det! hoppas din b*day ägde!

2008-08-25 @ 19:54:59
URL: http://anorman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0