M <3 B&J

wow, det här var länge sen. idag har jag jobbat min sista dag på Nekrosen. UNDERBART! nu följer en lååång härlig ledighet så jag hinner vila upp mig innan skolstart. .eller nej skolan börjar om 6 dagar, damn.
men mitt kontosaldo hjälper mig komma över sorgen av ett stympat sommarlov.

ska städa upp lite på mitt bombade rum, byta om och sedan pallra mig iväg till forshaga där det nalkas chill men måns, Film och förhoppningsvis Ben & Jerrys. Lite sugen på den nya Cheesecake brownie fast Cookie dough var länge sen, min favorit New York super fudge chunk sitter ju aldrig fel. däremot svarade inte riktigt Baked alaska mot mina förväntningar. hm jag vet jag är för nördig.

be cool stay in school!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0