Julklappspanik

Gaah Julklappspanik!!! jag har en lista i excel på 29 pers att köpa julklappar till, seriöst!
förövrigt en soft helg, slappade med johan i fredags, kutade runt på stan med emma igår och "köpte julklappar" (okej vi satt och fikade i 2 timmar och jag köpte bara grejer till mig själv). Sen käkade frukt med smält vit choklad hos sara till sena natten.
Nu ska sär komma över så ska vi skriva ihop nån tyskaskit om Lübeck och marzipan och jag ska tänka vidare på mina julisar.

OAAH just det provade drömklänningen med stort D på Ballroom igår, Carin Wester, orange och blå mönstrad, helt underbar, HELT UNDERBAR! Funderar på den till balen 09, okej nu har jag paxat den!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0