chillaaaah

ej tja, har bråttom och är jävligt kissenödig. Dagen till ära jobbade jag övertid, men bara en halvtimme. jag har fått en utskällning, för att jag glömde skära sallad och den enda uppskattning jag har fått var när en full/pårökt tant, eller gäst som man ska kalla dom sa att jag var underbar. tack för det

nu ska jag ut och åka båt med mamma och pappa. söa troligtvis och käka middag, varmrökt lax som jag personligen har införskaffat, duktigt.

måns, dej rigner jag sen när jag har laddat mobilen i båten och nu ska jag kissa. puss å kram skummbanan

/M

Kommentarer
Postat av: påns

haha min uppskattning då?



eller det kanske är självklart.

2008-07-23 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0