dålig sämre matilda

yo. asså okej det har sagts förut men nu är det ett faktum: matilda margareta henriksson är katastrofalt värdelös på att passa bussar.
gårdagen: jag hade vart i forshaga på dagen hos måns, och på kvällen skulle jag in till stan för att typ ta en drink eller två med johan. well so far so good. vi upptäcker att det förekommer något löjligt jippo i centrum, a.k.a. rixfmfestival (kräkljud)  vilket medför ett nästan ogenomträngligt centrum. vi beslutar oss för att hyra en rulle och köpa B&J . <3

hittills är allt frid och fröjd när jag till min stora förskräckelse upptäcker att vi , jag . är försenad till bussen (som jag senare kommer få veta är den sista för kvällen) intet ont anande tänker jag:
-men så bra att det går nattbussar även på vardagar, höhöh (goofy skratt för att förtydliga min dumhet)
måns ringer kort därefter och konstaterar vad jag fruktade. JAG HAR MISSAT SISTA BUSSEN!

anledningne till detta då? om du plockar fram en kär gammal hammarö-tabell ser du att 622:an (kvälls-och helgbussen) går fram till kl 01.35 på... bambarabaaaaa "F" inte "M-F" #¤&%&¤&% (lite svärord a´la kalleanka. 

så kvällen slutar med slagg hos nordling, jag måste säga att det kunde vart värre..

/M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0