joels rum och min fetich

befinner mig i joels rum med alla syskon i familjen dahlström och dess respektive, jag är måns respektive och emmy har ingen så med enkel matematik är vi 5 pers. vi langar lösgodis och på tal om lösgodis så ska jag berätta om min lila fetich.

det är inte onormalt, bara lite långsökt enligt vissa.

såhär: det är fredag eftermiddag och alla trötta förläldra är och handlar med sina ännu tröttare barn. såhär i fritids tider härjar diverse förkylningar på dagis och förskolor och som alla andra barn är dessa små människor enormt godissugna. normalt än så länge, aight?
som alla vet var det ju ganska lockande att gå och käka godis rätt ur lådan på unersta raden när man var sådär 5-6 år .. 16 år... okej snor på godisarna = man tar inte godiset som är längst ut, helst inte på de undre raderna heller. men Givetvis tar man godiset som ligger lite längre in i lådan. inte heller särskilt onormalt.

men nu kommer vi till biten som skiljer matilda henriksson från resten av släktet homo sapiens. vanligt godis plockas med spade. japp såklart . men godis med papper tar många med händerna. som alla vet lallar det rund en hel del löst folk på ica och konsum runt om i sverige med snuskiga bajsiga händer. för de som tar godis med händerna (så det kommer bajs på pappersgodiset) och blandar det med det andra godiset kommer det alltså bajs på godiset!

DÄRFÖR blandar jag inte vanligt godis med godis som är klädda med papper, utan gör 2 separata påsar. aight?

är det konstigt, nu när du tänker på det? nej utan bara frech, inget annat.
många tycker att jag är helt paranoid som håller på såhär.. hm

/M

Kommentarer
Postat av: lennie

det verkade logiskt

2008-07-08 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0