lämplig?

den här bloggen går åt helvete, men annars är det bra.

jag pratar i telefon med måns, samtidigt som jag svarar på frågor som "har du några kroniska hjärt- eller kärlsjukdomar?" eller "hur anser du att din muskelstyrka är, jämfört med dina kamrater?" från pliktverkets lämplighetstest. lol

Ville bara nämna den underbart mysiga söndagen som förgylldes av att jag fick sluta 3,5h tidigare än jag skulle, underbart, det var strålande väder, fenomenalt, jag träffade Leah och hennes kompis Anna på räggårdsviken (som jag för övrigt hade en okänd och något komplicerad relation till, min kompis brors flickvän. trevlig tjej dedär!, dundernajs!
den juvliga kvällen spenderade på Lennies balkong, klimax!!! där det dracks gift och smiddes planer hehe.
(lägg märke till den stegvis ökande lyckan i kursiv text)

igår var det ledigt och soligt ute vid räggårdsviken, blondie, festivalbuddies, muminkex och rugby. kan inte bli bättre!
senare hp-kväll, myplace.

okej dagens spontanfråga? vad är coolast "muminkex" eller "tom och jerry kex" jag håller helt på mumin, fett oldschool men de flesta verkar hålla på T&J, som enligt mig är sjukt oindi.

jobbet var ett helvete idag, men jag orkar inte bry mig om att tigga "naaaw:s" så det skiter vi att skriva om. nu borde jag egentligen sova men eftersom finn ringde på andra linjen när jag pratade med måns (åååh haha jag älskar att ringa på andra linjen, så himla high-school film / 80´s wow, jag hoppas aldrig att det dör!!) och jag sa att jag skulle komma, det var för 23 min sen.
tidsoptimisten! men det kommer inte vara något problem i höst för tills dess kommer jag ha skaffat en megabamse kalender att skriva upp saker i, planera och Alltid komma i tid!

och ja, åt helvete med bloggen, men jag lovar att jag ska skriva oftare *blinkblink*

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0