listor

jag gick runt här och kände mig splittrad. då insåg jag plötsligt: en Lista. det var vad jag behövde. så nu sitter jag här och känner mig alldeles lugn. 

det har sagts förr, men Listor det är grejen! 


okej, lite emot mina normer men här kommer ett list-fläk:

1. städa rummet, det är troligtvis värre än efter hiroshima
2 beställa bussbiljetter. hem från Måns lägenhet i götet den 8:e
3. räkna min tid, det gör jag bäst i paint. se bifogad bild
4.sy chinos, jag blev inte riktigt supernöjd, några korrigeringar behövs
5.manny-peddy, dööh manikyr, pedikyr
6.norde:a.se, jag är inte säker men jag tror att jag har uppfunnit verbet "att nordea.se:a" alltså via internet göra bankärenden
7.ringa måns, jag är en fruktansvärd flickvän som låter honom stå ut med mig



Kommentarer
Postat av: Linda

yes, LISTOR ÄR KUL! =) Ha en bra kväll!

2008-07-30 @ 22:02:20
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0