resumé

exquse moi for the little blogguppehållet under de senaste dagarna men dessa kan förhoppningsvis sammanfattas på följande rader. i fredags var det fest hos jonas på hammarö. sjukt kul kort-lek: madridian waterfall. dock drack jag lite för länge, halsade sista drinken vid 2 när vi skulle gå hem, vilket resulterade i ett par betydelselösa minnesluckor och en fruktansvärd bakfylla dagen efter som inkluderade en s.k. disgorgement ..uh

lördag kväll var planerad följande: hemma och chilla efter 2 täta utekvällar+jobb på dagarna. men icke. fest hos maja i skattkärr. fett att cykla till stan och 30 min att gå till bussen. men jag ångrar mig inte det var kul.

men sen var jag jävligt trött.. jobbade öppning men vädret var crap så jag fick iaf sluta tidigare.
sov hemma, det var najs. åkte till stan igår måste berätta om den dramatiska händelsen som inledde dagen:
jag satt och sydde på ett par byxor (bilder kommer i sinom tid) och glömde såklart bort tiden till bussen. 4 minuter innan bussen skulle gå lämnade jag huset med en macka utan pålägg, två äpplen och en icke ursköljd juiceflaska (vattnet var med andra ord grumligt orange) i fickan och började den 7 minuter långa promenaden mot hammarlundens högstadium. 3 minuter sen befiner jag mig på busshållplatsen lagom het. och tro det eller ej men med mitt vanliga flyt kommer bussen lite sen, lagom att jag efter 30 sekunders väntande kan hoppa på och rulla mot staden.
träffade lennie och hanna fikade och åt. träffade kajsa på kebabhouse. vi bestämmde att vi ska styra upp studentfestskiten såfort anna kommer hem. det blir najs må ni tro!

åkte till forshaga på eftermiddagen, skulle åkt tidigare om inte 604 blåst förbi mig där jag stod , fett irriterande! träffade rozbe och rickard som underhöll mig i väntan på nästa buss. sex and the city filmen på kvällen at måns place med nötter, melon, te och malla. NHAJS.

nu ska jag gå och underhålla måns som sjukt uttråkad. take care!

/M


en bild från majas fest, tagen av sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0