working`?

ej NU finally detta är min tredje fittblogg, japp dess namn från och med nu på denna n*drans sidan, okej jag lovar att aldrig göra sånnadäringa "f*n" grejer igen, fett cheeasy. Och att aldrig använda ordet "sånnadäringa" igen. okej?

yes. jag vet inte om jag vill dra hela blogghistorienhär och nu, för jag kommer att framstå mer eller mindre som en idiot. kolla bara inte in "mhen.blogg.se" TACK!

Men (svenskaläraren säger: inled aldrig en huvudsats med konjunktionen "men") i alla fulla fall så har jag varit på den fantastiska folkfesten Peace and Love. fett kul. jag vet inte om jag orkar dra den storyn heller. se min bdb "matlda"

Idag har jag jobbat. det gjorde jag inte i torsdags för då sjukskrev jag mig. och jag var ju faktiskt sjuk! kind of... jag och Måns (min kära pojkvän som lovade att han inte skulle skaffa blogg men gjorde det endå (mdah.blogg.se) och OM han kommer fåhöra om det lääänge haha och ja det kommer komma ett inlägg dedikerat till honom personligen.. i framtiden) åkte till mörudden och badade. wow om detta kommer ut så får jag sparken Lätt. aja som åke hade sagt: (åke är min hysterisk roliga men ack så skrämmande ma-och fysik lärare) live fast die young . fast nej det brukar han inte säga, och nej jag kommer inte få sparken. detta är grejen med mig, ibland skenar jag bara iväg lite sådär, underhållande enligt en del..

dax att sluta nu tror jag. bara en kärleksförklaring till kanal 6 : scrubs matathon <333333

/pussciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0