bären

ja, detta var ju ett tag sen. Hemkommen från göteborg, staden på G efter en galen partyhelg med Lennie/myshelg med Måns . + Alex och Andrea jag orkar inte berätta allt som hände. men lite shopping, fika, middag, chill och partaj.

nu har jag packat upp everything, så olikt mig som annars låter väskan stå ouppackad tills jag ska använda den nästa gång, det kan ta upp till 3 månader. och blir alltid lika glatt överraskad när jag hittar ett linne i den som jag trodde va borta eller raka motsatsen om det skulle råka ligga en gammal matlåda eller vattenflaska gömd i sidfacket.
denhär helgen har jag också lärt mig 3 nya bär, dewberry (björnbär) cloudberry (hjortron) och mullberry (mullbär, finally ett bär som matchar min handväska haha) det tycker jag var lite roligt.

"-jag kan ett fjärde bär; konkelberry"
 ...moget farsan

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

partyhelgade du inte med mig med?

2008-09-16 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0