Hype

KTC idag, CAD med ultranya solid work 2008, fab.
efter skolan stressade jag till vårt första möte med Blue Moon Bar (har jag nämnt att jag, maja och therese ska fixa SÄG:s studentbal för årets 3:or?) anyho. fick svarat på massa frågor om 12-åringarna och maten. hoho det ska bli så kul och jag vill berätta massa grejer som egentligen inte får läcka ut!

efter det sprang jag till min klipptid på Moa's . haha det är så gulligt att jag och min bror och mamma har samma frisör. Anna. men hon är supergullig och klipper bäst av alla jag vet! Det blev topparna, fortsatt mittbena och blankplatt, big surprise..
sen hem för lite käk och med stor förväntan spana in Karin Winthers nya program Hype på tvåan. åh jag älskar TV på tvåan.
Nu ska jag ligga och känna på mitt hår och njuta av morgondagens lediga fredag; ingen kemi lab, inställt engelska och skolk från matten (comeon ibalnd måste man!) och av att måns kommer hem. so long!

här är två låtar med Robyn, en av Sveriges genom tiderna bästa artister enligt mig, Bum like you och Cobrastyle (yes en grym tolknign på teddybear:s) från hennes senaste platta, Robyn. Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0