känner pressen

heey färdigpluggad för morgondagens matte C-prov, efter det kan jag börja vara människa igen. Det är konstigt, efter varje prov känns som en pånyttfödelse en liten renässans. Nu sitter jag och provtaggar; eldar voluspa, crisp champagne, och lackar O.P.I.
Snackade med nwt idag igen, så håll utkik efter en artikel imorgon eller på torsdag, och min och majas chatter-inlägg på fredag. Möte med BMB imorgon aswell, och efter det ska jag curla (!)

..Och välkommen in i värmen Obama,  wow den killen kan snacka. Jag känner revolutionens vindslag!



nu ska jag käka fil och stapla upp ELLE/BON/CAFÉ/VOUGE-stapeln som välte förrut när jag försökte dra ut en långt ner, tillsammans är de ofattbart tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0