knapp killen

Nu kommer det något olikt mig och min blogg; en Resumé
Jag har haft en jättefin dag ihop med Emma. Den började med att vi brunchade ihop imorse och pluggade matte hela förmiddagen -i mitt nya liv existerar det en förmiddag- Senade slurpade vi smoothie och drog in till stan där vi grejade presenter till våra manliga familjemedlemmar, min pappa och hennes bror. Jag köpte solens mat till pappa, mest för att gubben, Bo Hagström, är så härlig. Han fyller år på tosrdag, avslöja inget!
Efter det gick vi till biblioteket där Cajsa höll sin bytesbod. Jag bytte till mig ett nitbälte, tant-byxor, en nirvana t-shirt, en kofta och några ringar, mot typ inget, helt fantastiskt, ball tjej den där Cajsa! Jag tjackade en 'Matilda-påse' också, den i kraftigt tyg -jävla naturhatare som inte handlar ekologiskt- mest för att jag bär ofta, mycket och tungt. Och det är väl bättre att köpa en hållbar väska så jag inte behöver köpa en ny om den går sönder fort, eller?
Vi åkte hem och käkade middag med min familj för att senare dra iväg på boi.  'The Curious Case of Benjamin Button' det kan vara den bästa filmen jag någonsin sett, jag svär! Underbar historia, talangfulla skådespelare och ett fantastiskt foto. Jag är helt hänförd.
Jag tror att jag ska hinka i mig min kopp grönt te och gå och lägga mig och tänka på den rullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0